Puffco Vaporizers

Produktserie: FAQ

Vanliga frågor

  • Hur vet jag om ni har fått min beställning?

    När du gör en beställning på Herbalize Store får du en bekräftelse via e-post med ditt ordernummer, som vi använder för att bekräfta dina beställda varor.

    Om du har några frågor, vänligen ange ditt ordernummer när du mailar hello@herbalizestore.com eller kontaktar oss i livechatten. Vi skickar dig ett nytt e-postmeddelande med din spårningsinformation när din beställning har skickats.


    Hur skickar ni ut min beställning?

    Vi skickar alltid inrikes från närmaste lager till kund.

    Alla beställningar skickas i diskret förpackning.

    Din beställning kommer i ett vanligt vadderat kuvert eller låda. Det finns inga etiketter på förpackningen förutom leveransadressen. Det finns ingen hänvisning till vad som finns i kuverten eller lådorna. Inuti kommer din beställning och en faktura. Om du har tur kan vi till och med slänga in en gratis present!


    Hur lång tid tar det innan jag får min beställning?

    Vi strävar alltid efter att skicka ut din beställning samma dag om den görs före kl. 16.00.

    Vår gratis frakt tar: 2-4 arbetsdagar

    Du kommer att få ett e-postmeddelande när din beställning skickas, som innehåller spårningsinformationen om den leveransmetod du har valt tillåter det.

    Du kan använda denna referens för att spåra framstegen för ditt paket med ditt valda kurirföretag.

    Paket till Storbritannien anländer vanligtvis inom 2 till 4 dagar. Paket till resten av Europa anländer inom 4 till 8 dagar.

    Observera att paket kan ta längre tid att anlända utomlands. Vi är utlämnade till posttjänsterna, och de kan vara mindre än pålitliga! Observera också att vissa varor i din beställning kan vara tillfälligt slut i lager. Vi kommer att göra vårt bästa för att skicka din beställning så snart som möjligt.


    Hur är det med säkerheten när jag betalar med kreditkort?

    Vår säkerhet är oöverträffad.

    När du gör en beställning överförs dina personuppgifter på ett säkert sätt.

    Vi använder militärt standard 128-bitars Secure Socket Layer-teknik, som tillhandahålls av Thawte, en av världens ledande säkra certifikatorganisationer. Vår betalningsgateway tillhandahålls av Secure Trading. Vi ser aldrig ens dina kortuppgifter.

  • Bästa pris-garanti?

    Vi kommer att slå alla priser som du kan hitta online!

    Skicka oss ett meddelande eller maila oss på hello@herbalizestore.com och låt oss helt enkelt veta var.

    När vi har bekräftat webbadressen och priset ger vi dig en personlig rabattkod! 💚


    Jag har hittat en produkt jag köpt av dig, billigare någon annanstans!

    Skicka oss ett meddelande eller maila oss på hello@herbalizestore.com och låt oss veta var. När vi har bekräftat priset på produkten när du beställde den från oss, återbetalar vi skillnaden

  • Är ni auktoriserade återförsäljare?

    Ja, vi är stolta auktoriserade återförsäljare av alla premiummärken som listas på vår webbplats.

    Observera: Vissa tillverkare som DaVinci, Storz &; Bickel och Magic Flight begär att alla garantianspråk behandlas av dem direkt.


    Kommer min vaporizer med en garanti?

    För varje vaporizer är garantiperioden och täckningen i enlighet med tillverkarens garantipolicy.

    De flesta vaporizers levereras med 1 års tillverkargaranti. Vissa med 2,5 eller 10 år och till och med med livstidsgaranti.

    Vi kan hantera hela garantiprocessen på vissa vaporizers, men vissa tillverkare som DaVinci, Storz &; Bickel och Magic Flight begär att alla garantianspråk behandlas av dem direkt.

    Vi hjälper kunderna där det är möjligt. Vi erbjuder också gratis returfrakt på felaktiga enheter i upp till 30 dagar. Vänligen kontakta en av våra representanter om du har några frågor angående garantin på din vape.


    14 dagars fri retur?

    Innan du beställer via vår butik rekommenderar vi att du noggrant undersöker den produkt du tänker köpa.

    Eventuell retur/byte måste vara oanvänd och i helt nytt skick.

    Om du vill ha ytterligare information om en produkt innan du gör ett köp, vänligen Kontakta oss.

    Vi har ett team av vänliga, erfarna och mycket kunniga servicerepresentanter som står redo att hjälpa dig att hitta den perfekta enheten.

    • Returer måste initieras inom 14 dagar från det att du mottagit din beställning.
    • Vi accepterar endast returer för oanvända varor i originalskick. Tyvärr, om din vara har använts, kan vi inte acceptera den som retur.
    • Artiklar måste returneras med all originalförpackning och medföljande tillbehör (om de ingår).
    • Produkter som returneras måste skickas tillbaka till oss inom 15 dagar från det att du mottog din beställning.
    • Produkter som returneras måste ha ett giltigt returtillstånd.

    Kontakta support för att få en returauktorisering innan du skickar tillbaka din produkt till oss.

    • Vi förbehåller oss rätten att vägra återbetalning eller byte vid en retur om den inte uppfyller vår returpolicy.
    • All försäljning på glasprodukter är slutgiltig; Inga returer accepteras.

    Hur byter du ut din produkt?

    Om det finns ett problem med din beställning, till exempel att en produkt är defekt eller fel produkt skickas till dig, kan du enkelt byta ut den.

    Byten omfattas av vår 14 dagars returpolicy och accepteras under följande omständigheter:

    • Produkten är defekt och fungerar inte korrekt.
    • Produkten var skadad när du fick den.
    • Fel produkt skickades till dig.
    • Du ändrade dig eller är inte 100% nöjd med din beställning.
    • Om du byter en vara måste den därför returneras i oöppnad och förseglad förpackning eller som mottagen.

    Du kommer att ansvara för alla fraktkostnader som uppstår för att leverera och returnera varan, men du kommer inte att debiteras en omlagringsavgift.


    Hur returnerar jag en produkt för återbetalning?

    Förutom vår utbytespolicy erbjuder vi också en 14 dagars återbetalningspolicy om du vill returnera din beställning för återbetalning.

    Produkter som returneras för återbetalning måste uppfylla kriterierna i vår 14 dagars returpolicy och omfattas också av följande policyer:

    • Vi återbetalar dig vanligtvis med samma metod som du använde för att betala för din beställning. Du kan kontaktas för ytterligare information om vissa betalningsmetoder.
    • Den ursprungliga fraktkostnaden kommer att dras av från ditt återbetalningsbelopp.
    • Du kommer att ansvara för alla fraktavgifter som uppstår för att leverera och returnera varan.
    • Din återbetalning kommer att behandlas inom två arbetsdagar efter att vi mottagit din returnerade artikel.
    • Artiklar som returneras för återbetalning är föremål för en omlagringsavgift på upp till 20%.

    Om du returnerar en produkt för att den är defekt eller fel vara, överväg att byta ut den istället.

    Vi byter gärna ut din produkt och strävar efter att du ska få exakt det du beställt. Om du har några frågor, tveka inte att kontakta vårt supportteam 012753 eller maila oss på hello@herbalizestore.com 0127511


    Varan skadad när du fick den?

    I det mycket ovanliga fallet att varan du beställt mottas skadad, vänligen ta och maila oss ett foto av varan, din faktura och förpackningen omedelbart.

    När vi har fått bilderna kommer vi att ordna så att en ersättningsartikel skickas till dig. Observera att du kan behöva skicka tillbaka varan med en retursedel som tillhandahålls och betalas av oss.

    Viktigt: Varje artikel kvalitetskontrolleras innan den lämnar vårt lager. Vänligen inspektera din artikel fullständigt före användning för eventuella skador under transporten, eftersom vi inte kan ersätta eller ge återbetalning för begagnade föremål.


    Har du en defekt / defekt artikel?

    Om du märker en defekt i din artikel under användning, kontrollera först bruksanvisningen för produkten, där du vanligtvis kan hitta felsökning och garantiinformation.

    Om du behöver mer hjälp eller information om hur du byter ut en defekt artikel rekommenderar vi att du kontaktar tillverkaren direkt. Du hittar deras information i garantihandboken som medföljer produkten.

    Om tillverkaren inte löser problemet, kontakta Herbalize Store kundtjänst för att ta reda på om du får en ersättning eller returnerar din artikel för återbetalning.


    Skickade vi fel artikel till dig?

    Medan vi gör allt för att se till att du skickas rätt artiklar, gör vi ibland ett misstag. Om vi har skickat fel produkt, vänligen maila oss ett foto av den felaktiga varan och fakturan Vi ersätter dem gärna med rätt utan kostnad.

    Observera att du kan behöva skicka tillbaka varan med en retursedel som tillhandahålls och betalas av oss.


    Jag behöver använda min garanti, vad gör jag?

    Skicka oss bara ett meddelande [012753 0127510] eller kontakta oss i livechatten med ditt beställningsnummer. Du kan också skicka ett mail till hello@herbalizestore.com och vår kundtjänstpersonal hjälper dig att få din garanti utfärdad så fort som möjligt!


    Vad är garantin på min enhet?

    För att ta reda på garantin på din enhet. Ta en titt i användarhandboken eller på vår produktsida på vår webbplats. Om du inte hittar informationen där. Skicka oss bara ett meddelande så hjälper vi dig att hitta garantin på din enhet.

  • Vad är en vaporizer?

    En vaporizer är en anordning som används för att värma upp och släppa ut de aktiva ingredienserna i dina blandningar eller oljor/koncentrat utan förbränning (vilket skapar ånga).

    Detta uppnås genom olika tekniska lösningar som ledning eller konvektion.


    Hur vet jag vilken vaporizer som är bäst för mina behov?

    Vill du ha en bärbar, penna eller stationär enhet? Digital eller icke-digital?

    Vad är skillnaden?

    Skicka oss ett meddelande eller kontakta oss här i livechatten och en av våra vape-experter hjälper dig att hitta den bästa vaporizern för dig!


    Hur och varför är förångning hälsosammare?

    Istället för att bränna materialet värms din produkt upp vid en mycket lägre temperatur. Detta gör att man kan få alla fördelar som blandningar har att erbjuda utan cancerframkallande ämnen och andra otäcka biprodukter som frigörs vid förbränning med traditionella metoder.

    Vaping är ett bra sätt att uppnå det nikotinfria målet. Vaping är också ett övertygande alternativ för ångest, migrän, kroppssmärta och en bra väg att leva ett stressfritt liv. Dess terapeutiska fördelar har bevisats genom mängder av vetenskapliga studier.


    Vad är skillnaden mellan lednings- och konvektionsförångning?

    Med ledningsförångning placeras din blandning i direkt kontakt med värmekällan. Å andra sidan uppstår konvektionsförångning när varm luft passerar över blandningen, men aldrig vidrör värmeelementet / källan.


Om du inte hittar svaret på dina frågor ovan, vänligen kontakta vår support!