Produktserie: Returpolicy
Om det är inom 2 timmar efter att du har gjort din beställning kanske vi kan ändra adressen till den rätta.
Eventuella fraktkostnader efter de första 14 dagarna betalas av kunden. Hur lång tid tar det att bearbeta min återbetalning?
Om du har returnerat en vara för att få en återbetalning kommer det att behandlas av Herbalize Store It inom två arbetsdagar från den dag vi re. avlägsna återlämnandet, förutsatt att den uppfyller villkoren i vår återvändandepolicy.
Vi brukar återbetala dig med samma metod som du brukade betala för din beställning.
Du kan kontaktas för ytterligare information för vissa betalningsmetoder.
Föremålet måste returneras inom 15 dagar efter mottagandet, i originaltillstånd och förpackning. Vi rekommenderar att behålla ditt utstationeringscertifikat, eftersom vi inte kan hållas ansvariga för paket som förlorats i transit till oss.
Vi kan inte acceptera begagnade föremål under några omständigheter.
Vi förbehåller oss rätten att vägra en återbetalning eller utbyte på en retur om den inte uppfyller vår returpolicy.
Poster som returneras för en butik kredit / återbetalning (eller returneras som en följd av att de är osynliga) omfattas av en utsättningsavgift på upp till 20%, samt alla fraktkostnader som uppstår för att leverera och returnera varan.
Dina lagstadgade rättigheter påverkas inte.
* I Storbritannien ska föremål skickas tillbaka via First Class Inspelad leverans. Vi rekommenderar att du använder en försäkrad leveransmetod, Men extra avgifter du ådrar för budtjänster eller garanteras nästa dag kommer inte att återbetalas. Utomlands bör föremål endast skickas tillbaka med hjälp av ditt lands nationella posttjänster.
Om vår kurir inte kan leverera på grund av en felaktig adress eller om du inte är tillgänglig för att få varan, Produkten får återlämnas till avsändaren. Om en order återlämnas till avsändaren och du vill att den ska skickas vidare, kostnaden för posten som skickas tillbaka och även återleverans av varan till den rätta adressen som åläggs av kuriren. Om du märker att du har angett fel adress omedelbart efter att du har lagt din beställning - ring oss eller maila oss utanför arbetstiden s. .
Om du inte hittar svaret på dina frågor ovan kontakta vår support!
Viktig:
Leverans